tirsdag, november 22, 2005

The Blue Van på mission?

Jeg hører af og til p3. Det er sådan bum-bum-halvirriterende baggrundsstøj, men af en eller anden grund slukker jeg ikke. Jeg er vist ikke for klog.

Nå, men jeg hørte Missionærerne i aftes. Temaet var "Hvis du ville ændre noget ved din krop, hvad skulle det så være?". Folk skriver ind med ting som: "Jeg ville godt have mindre kropsbehåring" og så videre. Bla bla bla. Pludselig siger de at de har fået mail fra The Blue Van, som jeg jo skal høre på Loppen på lørdag (det bliver for FEDT!). De ville ønske at de havde hænder som zippolightere og hår som tobak.

Rock'n'roll baby...

2 Kommentarer:

Blogger Suzy Q siger...

Blue Van på Loppen på lørdag.. !? NØØØJ du har noget at glæde dig til!
:) Suzy

november 22, 2005 11:49 AM  
Blogger Ulla siger...

YUP! Så sidste halvdel af deres fænomenale koncert på Roskilde iår.... Glææææææææder mig!

november 22, 2005 12:44 PM  

Send en kommentar

<< Home