lørdag, november 19, 2005

Jeg ku jo ikke nære mig...

... for lige at logge lidt på dating, på trods af en af mine sidste poster. Bare lidt...

Jeg ser så at en fyr, der kalder sig grim_pige_søges har været inde at tjekke min profil ud. Ehm, skal man græde eller grine? Nå, men jeg skal da lige se hvad han er for en starut. Han har en rimelig grineren profiltekst, men den må I sgu selv finde. I er jo allesammen derinde alligevel... I hans gæstebog ligger der så en halvfornærmet besked fra en pige, der irettesætter ham på sådan en "Det er altså ret så fornærmende dit navn, det er!"-måde. Få dig dog et liv, søster lagkage! (OK, hvis ret skal være ret, så er hendes profil nu slettet, så det har hun måske allerede fået sig...)

Nå, men jeg syntes altså, det var morsomt. Det er nok bare mig, der er for dum til at blive fornærmet...

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home