tirsdag, marts 28, 2006

OK, her så!

I ville have billeder. Dette er det eneste, jeg har. Det er taget dagen efter festen og viser de tiloversblevne flasker. Egentlig ser det ikke så vildt ud nu som jeg huskede det. Min opfattelse må have været en anelse sløret.

Jeg aner stadig ikke, hvad man bruger Drambuie til. Men den har fulgt mig i lang tid, den flaske. Den hører lissom til i hjemmet. Det er bare ikke det samme uden.

Q: Hvad forestiller billedet?
A: En flaske Bacardi Lemon, 2½ flasker almindelig hvid Bacardi, omkring 2½ flaske Gordon's Gin, en halv flaske Finbury, to Bombay Sapphire, godt to flasker Absolut Vodka og en halv slavevodka (noget med en bjørn på), 1½ flaske Kahlua, Gajolshots (aner ikke hvor meget der er tilbage), en flaske Cointreau og så den famøse Drambuie flaske (som der vist ikke er så meget i).
Q: Hvor mange flasker er uåbnede?
A: 6, måske 7. En Bacardi, en Bombay, to Gordon's og to Absolut og måske en Kahlua. Hvor er det TYNDT, mand!

11 Kommentarer:

Blogger Suzy Q siger...

Uåbnet Absolut + uåbnet Kahlua = 25 store black russians :)

marts 28, 2006 2:34 PM  
Blogger Ulla siger...

Uhmmm! Jeg skal vist tidligt hjem i dag...

marts 28, 2006 2:36 PM  
Blogger Ulla siger...

Hov og en fryserskuffe fyldt med isterninger er der også. :D

marts 28, 2006 2:39 PM  
Blogger Kontrolpigen siger...

Jeg husker, at der var nogen (vist dig!) der lavede en drink med Drambui i. Og jeg tror, at jeg fik sagt til Morfar, at det mindede mig om noget fra min barndom... Og dét fik han vist en masse ud af :-)

marts 28, 2006 3:10 PM  
Anonymous Anonym siger...

Jeg de mere til white russians, men bare sig til, så skal jeg nok medbringe mælken!

marts 28, 2006 4:27 PM  
Blogger Ulla siger...

OK, jeg indrømmer det. Jeg har også en masse mælk endnu. Ikke at jeg selv kunne drømme om at indtage det. FØJ!

Er du nu også helt sikker på at det var mig? Hvis Morfar IKKE havde gjort sig morsom på din bekostning af så tydeligt et oplæg, ville det have været pinligt for ham. Hehe.

marts 28, 2006 4:52 PM  
Blogger Uden Relevans siger...

hehehe Jeg har nogle flere pics...blandt andet at den styrtede sømand netop nedfaldet fra fåret.

Og så en MASSE af Ulla der mixer drinks med tågeis

marts 28, 2006 6:20 PM  
Blogger WhiteMofo siger...

Drambuie er, modsat den enormt trendy Grand Marnier, en gammelkonelikør...!

(Det er en likør ligesom baileys osv.)

Jeg lover hermed en detaljeret beskrivelse af Grand Marnier-sagaen!

marts 28, 2006 7:09 PM  
Blogger Mie siger...

Det der er IKKE - jeg gentager - ikke at regne for billeddokumentation!

:o)

marts 28, 2006 7:58 PM  
Blogger Ulla siger...

Morfar, send dem lige til mig. Tak.

Whitemofo: Siger du at jeg er en gammel kone? Ser frem til sagaen. :)

Mie: Rundstykke! Jeg holder en sjatfest/tag-billeder-fest snart. Hey, er det ikke det man kalder påskefrokost?

marts 29, 2006 8:34 AM  
Blogger Mie siger...

Påskefrokost? Hmmm, det tror jeg, jeg har hørt om, faktisk.... eller læst om et eller andet sted her forleden...

marts 30, 2006 8:56 PM  

Send en kommentar

<< Home