fredag, marts 24, 2006

Prosit

Hurra, i dag er første dag i to uger hvor jeg kan nyse uden der gør ondt i mine lunger. Takket være den dumme guitarist og kun perifert mindre dumme Ulla-to-uger-yngre der stillede sig i vejen for ham. Oh, happy day (og nej, "den synger vi altså ikke" i gospelkoret)!

Endnu en gang tak til Hexokain for at gøre min hverdag tålelig. (Må dog indrømme at jeg ikke er kommet længere med hymnen til Hexokain, måske jeg skulle prøve med en anden melodi. Flickorna från Småland, fx.)

5 Kommentarer:

Blogger Suzy Q siger...

Ulla! til din fest:

http://www.gadgets.dk/product_info.php?products_id=91

marts 24, 2006 9:59 PM  
Anonymous Anonym siger...

Heeee-xo-kaaaaa-in
den er bare fin
Doseres med besvær
der er lidt at lær'
Heeee-xo-kaaaaa-in
alt andet er til grin

Jeg kan spise en
jeg kan spise to
men det må jeg bare ikke
før jeg går til ro


Kære lala,
du tager bare hvad du kan bruge af tekst....

marts 24, 2006 11:36 PM  
Blogger Kontrolpigen siger...

Ellers er der jo altid: gajolshots, gajolshots, gajolshots ;-)

Glæder mig til din housewarming og vil forsøge ikke at medbringe roskildesyge på retræte. Eller nudler...

marts 25, 2006 4:05 AM  
Blogger Ulla siger...

Årh hvad, Suzy, de er da total cool! Næste gang, jeg lover!

Leto: Du er da en ganske habil rimsmed, men hilken melodi går den på?

Guuuuud ja, Gajolshots. De er hermed kommet på indkøbslisten, kun for dig, Kontrolline.

marts 25, 2006 8:04 AM  
Anonymous Anonym siger...

Det er en blues...så du kan synge den på hvad som helst bare der er nogle "oooooh yeaaaaah" med.

marts 25, 2006 11:48 PM  

Send en kommentar

<< Home