tirsdag, maj 16, 2006

Belle & Sebastian

OK, hvor mange skal til B&S koncert på fredag? Er det stadig en bloggerevent? Altså nu tager jeg min kære kæreste med når Sille nu ikke kan finde rundt i sin kalender, så det var en blogger mindre. Nå, men hvis der er stemning for en hej-med-dig-øl, så sig lige til. Jeg er nemlig ret god til at sige hej, har gjort det i flere år.

Og så lige en lille appetizer og svar på hvorfor B&S er fantastiske. Hvilket andet band kender du måske som kan få Tokyo til at rime på Thin Lizzy? OK, Thin Lizzy-oh, men alligevel...
I’d rather be in Tokyo
I’d rather listen to Thin Lizzy-oh
Watch the Sunday gang in Harajuku
There’s something wrong with me, I’m a cuckoo

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Ihhh snøft hvor er jeg bare ØØØØV over det. Skamlytter deres nyeste...og ville så gerne ha været der sammen med dig...og alle de andre...på fredag.

maj 16, 2006 3:17 PM  
Blogger Suzy-Hang-Around siger...

Et af de bedste par på min Dubletspilleliste er Thin Lizzys 'Whisky in the jar' efterfulgt af B & S' version. Uh, jeg ville supergerne med, men i stedet bliver det noget Bamse & Kylling med datter. Hyg jer!

maj 16, 2006 3:35 PM  
Blogger Årets Brandert siger...

Jeg tror da sørme lige jeg har billet.

Yessir, det blir lækkert.

Men til skræk og rædesel har jeg ik fået hørt deres nye endnu...Jeg har travlt.

maj 17, 2006 1:53 PM  
Blogger Ulla siger...

Har du nået det? Jeg har hørt dem næsten alt for meget på det sidste, godt koncerten er i aften, ellers ville jeg få spat!

Nå, men hvis der er noget, så er det mig der står oppe i baren! Men langt nakkehår... ok også langt pandehår.

maj 19, 2006 11:32 AM  

Send en kommentar

<< Home