lørdag, maj 06, 2006

Mere om tilfældigheder

I går i Vega til koncerten rendte jeg ind i Kristian fra min gymnasieklasse. Lang tid siden og blablabla. Jeg fortæller så at jeg til generalforsamlingen i min nye andelsboligforening så Morten fra klassen, og Kristian kan så berette at selv samme Morten i sidste uge begyndte til boksetræning samme sted som han og en af Jacob'erne, også fra klassen, går.

I dag sidder jeg så og får mig en øl med en anden Kristian, gammel ro-ven, og ser Nicolaj, som jeg også gik i gymnasieklasse med, igang med at låse sig ind i en opgang i nærheden af cafeen. Jeg tjekkede lige hans adresse efter og det var ham.

Jamen altså altså... Gad vide hvem jeg møder når jeg skal ned i parken og spise sushi med Camilla om lidt? Uh, hvor er det altså bare spændendendende det altsamment.

Fik jeg nævnt at jeg er glad for sommerens ankomst? Lettere overgearet, måske...

1 Kommentarer:

Blogger Ulla siger...

Real deal? Årh hvad, mand!

Det vil jeg da VILDT gerne, men kun hvis diplomet er uden stavefejl i modsætning til reklamen.

maj 08, 2006 2:05 PM  

Send en kommentar

<< Home