onsdag, maj 10, 2006

Noget om vægt

Det der med ens vægt, det er altså noget sært noget. Min svinger i hvert fald temmelig meget, ca. 1½ kg op og ned indenfor et par uger er nærmest normalt nu. Dog har jeg syntes at den generelle tendens var opadgående, hvilket der er en ganske naturlig årsag til. Jeg er jo ved at blive langhåret, ikk'?

Men så i morges: Woohoo! Et HELT kilo lettere end i søndags! Lidt vildt i betragtning af min aftensmad i går (12 flødeboller med kokos). På den anden side havde jeg lige klippet negle.

7 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

OG børstet tænder... ;-)

maj 11, 2006 8:06 AM  
Blogger Ulla siger...

Ikke at forglemme, naturligvis...

maj 11, 2006 8:08 AM  
Blogger Ulla siger...

Problemet er at jeg faktisk har to vægte og de siger det samme. Æv.

maj 11, 2006 8:11 AM  
Anonymous Anonym siger...

er det ikke bare at købe det dobbelte antal batterier??

maj 11, 2006 9:36 AM  
Blogger Ulla siger...

Næh, de generede skam oerhovedet ikke. Jeg er bare glad for at jeg ikke fik en hjerneblødning og drak juice bagefter. Hm, egentlig bør jeg udføre det eksperiment en dag. Hehehe.

I næste uge skal jeg ud og hente det sidste, jeg har haft knaldtravlt og der er sgu så langt derud, men jeg SKAL nok. Jeg LOVER!!! :-)

maj 12, 2006 10:21 AM  
Anonymous Anonym siger...

Jeg har fundet dit 1½ kg! De sidder på mig!!! Siden i går :-O...

Men det var altså også en ualmindelig god påskekage, Helga og Lars havde med fra Rom...

maj 13, 2006 9:54 AM  
Blogger Ulla siger...

Camilla: Ja, den var da grumme god, var den!

Vincent: Du er da også så snedig. ;-)

maj 15, 2006 11:47 AM  

Send en kommentar

<< Home