lørdag, maj 06, 2006

Glædelig uenighed

Hurra! Jeg har fundet noget, Ulrik og jeg ikke er enige om (altså ud over meyer-regler). I går var vi til koncert med Spleen United, der havde Figurines med som opvarmning. Jeg var klart til Figurines, mens kæresten var oppe at køre over De Forenede Milte (klamt navn!). Akkeja.

Men føj hvor glider øl bare nemt ned i halsen når man hører god muik. Idag = grimme tømmermænd, indtil brunch med Kontroltøsen (aka Syrehovedet, eh?) reddede mig. Rygterne om hendes død er stærkt overdrevne, for nu at næsten-citere en ikke-eksisterende person. Vi brygger på en lille sag, mere om det senere (men jeg kan vist godt afsløre at der kommer kul på).

4 Kommentarer:

Blogger Mie siger...

Uuhhh, du pirrer os, Ulla :-)

maj 06, 2006 8:06 PM  
Blogger Ulla siger...

Jaaah, spændingen stiger... Hvad KAN det dog være??!?!

maj 07, 2006 9:00 AM  
Anonymous Anonym siger...

øhhh.... spleen er det ikke osse et andet ord for Weltschmertz? Tænker det giver mere mening end de forenede milte ;-)

maj 07, 2006 9:10 AM  
Blogger Ulla siger...

Gør det det? Hm, tja, det giver godt nok lidt mere mening. Men altså, det ville jo ikke være første gang et band havde et sært navn. Jeg tænker De Skamskudte Elge, Strawberry Slaughterhouse og deslige.

maj 08, 2006 9:16 AM  

Send en kommentar

<< Home