fredag, maj 19, 2006

Oh my Lordi

OK, var der nogen der så Melodi Grand Prix semifinale i går? Jeg så det udelukkende for at være sikker på at se Finlands bidrag. Arrrrhahahhahahhaaaa! Hvor cool er det ikke lige. De er monstre der spiller heavy-agtig musik til et fucking Melodi Grand Prix show. Åh, jeg dør af grin. Sådan!!

Jeg kan oplyse at de gik videre til finalen, så jeg vil gerne bruge en linie på at undskylde overfor min kæreste at jeg tvang ham til at se den skrækkeligt dårlige semifinale. For det er jo noget helt andet når vi skal se finalen på lørdag. Naturligvis er det det...

Måske fordi vi så har været på Ølfestival hele dagen. Jeg kalder det en glimrende opvarmning.

Update: Fik jeg nævnt i den sammenhæng at jeg er halv-finne?

6 Kommentarer:

Blogger WhiteMofo siger...

Hihi...jeg lavede samme tvangstrick! Endte dog med at blive skræmt over at min Jyde er skabs-mgp'er!

Anyway det er alt for klasse at Finland gik videre!
Og Litaun også - hvem sagde mænd med midtvejskrise!?

I det hele taget synes jeg mgp er alt for godt i år - Mads Vangsø har nogle fantastiske kommentarer!

maj 19, 2006 12:10 PM  
Blogger Ulla siger...

Ja, der falder da vist mere end blot et par guldkorn fra hans læber. Jeg er godt underholdt! :D

maj 19, 2006 1:00 PM  
Blogger Kontrolpigen siger...

Åh, Ulla. Jeg kom til at zappe over på kanalen lige midt i Finland. Og jeg GRÆD af grin. For filen, hvad er der sket med melodi grand prix? Hvordan er de nogensinde blevet udvalgt til at deltage i det finske grand prix?? Og så kom jeg til at tænke på dig. Og på, om du mon sad og tænkte, at de var helt vildt sisu de der drenge (og hende damen forklædt bag bongoen). (Eller hvordan det nu var, man skulle bruge det ord...)

maj 19, 2006 6:04 PM  
Blogger Ulla siger...

Jeg ved nu ikke om de er sisu, men seje, DET er de! Der gik noget tid før de gik op for mig at de havde et damemonster med også. Freaky!

maj 20, 2006 12:57 PM  
Blogger Kontrolpigen siger...

Okay, det der sisu... Det lærer jeg bare ALDRIG!
Og ps. Kunne du ikke høre, at det var en dame? :-)

maj 20, 2006 1:41 PM  
Blogger Ulla siger...

Jo jeg kunne godt høre det, men ikke lige umiddelbart SE det. Hehe.

maj 21, 2006 3:09 PM  

Send en kommentar

<< Home