torsdag, september 21, 2006

Abstinenser

Abstinenser? Det er når man ser gamle afsnit af Alias på Zulu, fordi man ikke kan se videre mens kæresten er i Østens fjerne lande. Det er det afsnit, hvor:
- Sark og Lauren overtager magten over The Covenant i Nordamerika,
- vi møder McKenas Cole (som jo er spillet af Quentin Tarantino), nu som næstkommanderende i The Covenant,
- Carrey føder,
- Sloane tester serummet, der er beregnet til Nadia (som vi ikke kender endnu) på sig selv og manipulerer Dr. Barnett og hvor Sydney skal bryde ind i huset i Chamonix, den med alle dødsfælderne for at stjæle Doleacprotokollen, som nu er overflødig idet alle navnene på lederne af The Covenant er slået ihjel af Lauren og Sark.
Vi taler naturligvis afsnit 57, og dermed sæson tre. Hehehehe, det er nu stadig fedt.

Og jeg tror lige jeg har fundet ud af hvad min fødselsdagsgave til mig selv skal være.

[Her skulle have været et billede af Alias Sæson 5, men Blogger.com har valgt at sabotere mig.]

1 Kommentarer:

Blogger Ulla siger...

Hænges ved daggry, skulle de!

september 21, 2006 8:23 PM  

Send en kommentar

<< Home