søndag, januar 07, 2007

Om realistiske nytårsforsæt

Det der med zen, det duer jo ikke. Det kan ikke ordnes så let. Det har jeg ikke tålmodighed til. Så jeg har ændret mit nytårsforsæt på vanlig ubeslutsom vis. Det nye er også meget lettere at overholde. Håber jeg da. I det mindste er det mere håndgribeligt.

Nytårforsættet for 2007 er at der maksimalt må stå 10 ting til opvask, så skal opvasken tages. Eller i det mindste noget af den.

Det går ganske forrygende indtil videre og det underlige er, at jeg tror sgu det er rigtigt, det med at rod gør stressede mennesker mere stressede. Rod skaber vel ikke stress i sig selv. Jeg er i hvert fald mere relaxet nu end før. Alt sammen på grund af rene glas. Hvem havde troet det?

2 Kommentarer:

Blogger Benny siger...

Det her tror jeg du fuldfører også selv om der skal være tid til blog.
;o)

januar 08, 2007 12:01 AM  
Blogger Ulla siger...

Tak for tiltroen, men jeg ville nu ikke være så skråsikker.

Forresten har jeg endnu et nytårsforsæt: At bruge tandtråd. Men DET holder max en uge endnu, det tager jo over et halvt minut, og så HVER aften!!! Crazy shit...

januar 08, 2007 7:37 AM  

Send en kommentar

<< Home