torsdag, april 19, 2007

Splat, sagde vællingen

Hvis det er gået dig hen over hovedet, så gider jeg ikke skrive så meget for tiden, men her er en hurtig opdatering på mit liv, stort og småt i en pærevælling*:

1. Andelskronen i min lejlighed er nu 440% i forhold til for 1½ år siden da jeg flyttede ind. Det er jo grotesk!

2. Jeg har fået en fuck-finger af Ulriks moster til en ellers hyggelig fødselsdag. Hvad kan jeg sige? TP er et faaaarligt spil!

3. Til påskefrokost med vennerne fra studietiden var jeg party-poop'en. Samtalen går på hvem der er gravide med hvem og hvor hvilket nummer i rækken de er nået til. Og det var virkelig ikke for at trække samtalen ned, jeg havde bare hørt al sladderen i forvejen, så mit altruistiske væsen tog magten over mig. Jeg måtte sikre mig at resten af flokken var opdateret på det hele. Så jeg siger: "Og Lækker er død." Flot, Ulla.

4. Til selvsamme påskefrokost nedlagde jeg veto, da snakken bevægede sig over i hvilke ble-mærker der er bedst. Nu STOPPER I!! Straks drejede samtalen over i huslån. Sikke nogle drillepinde, altså...

5. Jeg arbejder stadig på at udbygge mit ordforråd til at inkludere smadder- og alletiders. Er ved at dø af grin hver gang andre bruger udtrykkene. Ved ikke, det lyder bare så helligt.

6. Apropos helligt, så har jeg været inde at se Åh Gud på Edison. Vil anbefale alle at se stykket, men sidste dag var i går, så bare glem det.

7. Apropos andre teaterstykker, der er værd at bruge tid på, så genopsætter Grob deres hit-stykke Hjem, Kære Hjem til efteråret på Kaleidoskop. Hvis du kun ser et teaterstykker i år, så lad det være det. Afsted. Køb billetter. NU!

8. Jeg har brugt alt for mange penge på Trendsales og Ebay. Tror faktisk jeg har brug for hjælp for at kunne stoppe igen. Seriøst. På den anden side er jeg jo rig nu (se første punkt), så fuck det.

9. Ham inder Metro-manden (altså en der uddeler MetroExpress, ikke en der bruger mange cremer), der står inde ved Søpølsen, er gået væk fra at sige Aaaaahvis (med meget åbent A ligesom i Anders) til at sige Godmorgen. Det andet var sjovere. Det kunne jeg smågnæække af helt ind til Farimagsgade, hvor cykelstien krydser højredrejningsbanen og man altid er ved at miste livet.

10. Der er snart Ølfestival og jeg har allerede aftaler med tre forskellige grupperinger. Betyder det at jeg skal derind alle tre dage? Jeg døøøøøør... på den gode måde.

*Er der nogensinde nogen der har smagt pærevælling? Det lyder monsterklamt.

2 Kommentarer:

Blogger Kristian Keller siger...

Jep, ølfestivalen er lige om hjørnet...så må du jo kigge forbi vores (Mikkellers) stand og sige hej.

Ses.

april 29, 2007 10:47 PM  
Blogger Ulla siger...

Orv, jeg bliver helt benovet nu. Hvor fornemt besøg at få. Jeg vil helt sikkert kigge forbi jeres stand, I brygger jo øl for guder! GUDER, siger jeg! :)

april 29, 2007 11:33 PM  

Send en kommentar

<< Home