tirsdag, juli 10, 2007

Det sidste om Roskilde

Er det ikke ved at være lidt SOOOO last week-agtigt?

Nå men. Jeg vil med stolthed i stemmen deklarere at jeg kun brugte omkring 3 minutter samlet fra torsdag kl 17 til søndag kl 22.30 i toiletkøer. Wauv, hva!? Jeg er simpelthen blevet en sidde-på-hug-ved-hegnet-tisser. Jeg føler mig frigjort på et helt nyt plan. I skulle tage og prøve det, piger. Sparer SÅ meget tid, er du vims.

Og så var der jo noget musik.

De fremragende
Björk der til tider fik mig til at glemme regnen og kulden
Trentemøller også selvom jeg egentlig ikke er til alt det eletronikse fims
Nephew som jeg ellers hader, hvad skete der lige der?
Muse jeg ville gerne have hørt færdig men måtte over til Timbuktu som altid er funky
Basement Jaxx som jeg gerne havde hørt til ende, men ham kæresten (med bilen - ae ae) var pænt snotsyg og ville hjem og i seng. Såeeeehhh, det må blive en anden gang, ik'?

Dem der klarede sig godt
Peter Bjorn and John dem med fløjtesangen
Hayseed Dixie der er generelt for lidt banjo i dagens musik
The Who sådan nogle gamle røvhuller kan godt sparke numse
The Ark ok, hørte kun lidt af det og udenfor, men en fest, det var det

Dem der var so-and-so
Beastie Boys nårh ja, man er vel også lidt sulten, skal vi skride?
The Flaming Lips hold nu kæft med det der red-verden-pis og spil noget musik!
Arctic Monkeys Lidt for stor scene til nogle meget små knægte
Dúné det var da totalt uinspirerende. Hvis dette er dansk rocks nyeste håb, så ser det sort ud, kammerater

Dem, jeg priser mig lykkelig for kun at have spildt et par numre på
The Killers zzzznoooozzze, kommer Björk ikke snart på?
The Brian Jonestown Massacre En farce uden lige, "et par numre" varede så ca. en halv time her med brok fra forsanger til bandet, som han kunne overvåge fra sin plads helt ude i siden med front mod bandet i stedet for publikum. Kontrolfreak, eller hvad? Efter fem minutters kommandering rundt med bandet og brokkeri, var der en der kylede en øl op på scenen og ramte hans guitar. Nøj, hvor blev han sur. Han mente helt klart at han kunne banke både ham der smed øllen og alle hans venner. Så var der flere der smed øl op på scenen. Så hadede han os allesammen. Til sidst gav han sig og sagde at de ville spille et sidste nummer på 20 minutter og det gjorde de så. Det endte i infernalsk støj*, mens forsangeren løb ud efter den gigant-store tamburin-spillende mand, som var skredet, sandsynligvis fordi han ikke gad mere. Forsangeren kom tilbage med ham på scene, hivende ham i øret. Hvad er det her? Et cirkus?
Red Hot Chili Peppers er der overhovedet nogen i hele verden, der er tilfredse med den koncert?
Akron/Family OMG!!! Kan ikke sige andet...

Og så tog jeg forresten 1,7 kg på i løbet af fire dage. Godt gået, søster!

*Pudsigt nok var dette den eneste gang, udover da naboerne i teltlejren bestemte sig for dødsmetal-fest fra kl 4-6 lørdag nat, at jeg manglede ørepropper på hele festivalen.

2 Kommentarer:

Blogger Marie siger...

Haha, gad bare GODT at have set de der Brian Jonestown-folk. Elsker når bands bliver sure. Hvad med dengang Sex Pistols flippede på Roskilde? Hååååh. Jeg grinede, du...og grinede og grinede og grinede.

juli 10, 2007 11:10 PM  
Blogger Ulla siger...

HA ja, de var da for sjove. Godt nok lå jeg allerede og puttede i mit telt, men jeg kunne høre dem derfra. Hold kæft nogle båtnakker.

juli 11, 2007 11:22 AM  

Send en kommentar

<< Home