søndag, april 24, 2005

Dygtig pige!!!

Hurra, det lykkedes!! Var i byen med Eivind og har ikke tømmermænd idag!! Efter kun 15 års akkumuleret druktræning er det lykkedes mig at undgå tømmermænd, hvem havde troet det.

Recapture: Spiste på Den lille Fede, hyggeligt og god mad men vinene var ikke oppe og ringe. Tager man tasting menuen, så undgå den store pakke med aperitif og kaffe, det er ikke det værd. Resten af aftenen lykkedes det os at komme præcis som der blev ringet på sidste-omgang-klokken overalt, det er simpelthen utroligt. Først Villa Vino fem minutter før sidste udskænkning og en halv time før vi blev smidt ud. Venligt, men ikke desto mindre smidt ud. Vi når et glas Gewürztraminer. Nå, hvad så? Halvfemseren? Skifter mening på vejen og går mod Vesterbros Torv. Citroën, som lukkede en halv time senere. Nåede en hurtig øl. Hm... På Obelix var der to ludere og en lommetyv og på Barbar Bar ringede de med klokken idet vi kom ind. Arj, nu kan det satme være nok! Vi tager til Istedgade-kvarteret, der stopper de ikke så let. Hm, proppet på Bang og Jensen, og ved at lukke. Strassen, ved at lukke. McKluud's, ved at lukke. Nå, RIESEN så sgu da! Hvis vi går derhen nu, kommer vi før alle de andre narhoveder... Hurra, endelig har vi heldet med os, og efter noget tid er der endda et par stole. Og hvad saaaataaan, det er sgu da Anne og Katrine. Og Anne fylder 30 år idag. Jammen tillykke tillykke... Snakke snakke... knævre knævre... pludre sludre pludre... Hvorfor spiller de ikke noget Håkan Hellström for pokker? Konen fylder jo 30 år og hun vil høre Håkan!!! Håkan Håkan Håkan!! Riesen lukker. Vi tager på Märkbar. Der spiller de heller ikke Håkan. Har en mærkelig samtale med en fyr, der skyder mig til mindst at være 30 år (spasser, hvad tror du selv?), til gengæld disser jeg Neil Young pænt meget. Kommer til at kalde ham for Nick Cave ligeså tit som Neil Young. Oh well, man kan ikke vinde hver gang. Pludselig har jeg to kæmpe fadøl i hånden, aner ikke hvor de kommer fra. Nå, jeg skal vist også hjemad. Tager en hurtig beslutning og prajer en taxa, dygtig pige. Kan se på regningen, at jeg er hjemme kl 5.06.

Men trods ingen støtte-sms'er om at undgå shots (tak for ingenting, venner!), styrer jeg udenom faren relativt sikkert.

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home