mandag, april 18, 2005

Hvorfor venner er en god ting at have

Har haft en rigtig lortedag idag. Først strejker knæet, senere humøret. Går tidligt fra arbejde og smutter forbi GUF. De plejer altid at have et eller andet nice, der muntrer mig op. Men ak, ikke idag. Hele deres slaraffenland af supertoner var spildt på mig idag. Æv.

Kommer hjem og ser det forventede, men i mellemtiden glemte, rigtige brev i min entre. Juhuu! Invitation til barnedåb. Men hov, hvad er det på bagsiden? TO efternavne i ét? Så bliver de sgu gift alligevel eller hvad? Åbner brevet.. Nej nej, det er "bare" en barnedåbsinvitation... OG en bryllupsinvitation. I er da nogle værre spasmagere...

Kære Urs og Mic, tillykke og tillykke, med hinanden og med den lille. Og så også tillykke fordi det lykkedes jer at få mig i bedre humør. :D

Jeg kommer naturligvis...

PS. Pæn jakke forresten, Urs!! ;-) Men hvad skal jeg nu have på??

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home