lørdag, april 23, 2005

Lidt mere om tømmermænd

Kom til at blive en anelse bedugget i torsdag og lå følgelig i sengen hele fredagen, med undtagelse af et kortere panikanfald da jeg så klokken var 11 på en fredag. PIS!!! Nå hov, bededag... ahh, fedt... sove igen...

Nåmmen, idag skal jeg ud og spise med Eivind, som er min allerbedsteste ven i heeeleee verden (i hvert fald efter rødvins-flaske nummer fire). Vi plejer at være vældig civiliserede de første par timer, men så vi bliver uværgeligt ucharmerende pisselamme. Og det er ikke bare en gang imellem, nej nej da, det sker hver evig eneste gang, vi er ude.

Jeg håber bare sådan på at jeg idag har styrken med mig, så bare en enkelt eller to af de der Long Island Iced Teas bliver til en ginger ale og ingen shots idag, Ulla, husk det nu, ingen shots.

For imorgen gider jeg bare ikke have tømmermænd, ikke fordi jeg skal noget, men så er den bededagsferie lissom gået. Jeg tror jeg er ved at blive gammel, jeg vil jo gerne have "noget" ud af dagene. Det er først når man indser at man faktisk ikke har en uendelig række dage tilbage at man tænker sådan eller hvad?

Hvad var det nu jeg skulle huske? Nå ja, ingen shots, ingen shots. Er der ikke en rar sjæl der sms'er mig ved 22-23-tiden og minder mig om det igen? Please!!

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home