tirsdag, april 19, 2005

Kage, knæ og tis

Morgen: Jeg giver kvajekage på arbejdet. Hvorfor? Jamen fordi jeg har nosset i det og andre har måttet knokle. Undskyld tøser, det er jeg sgu ked af. Når nu jeg har givet kage og ødelagt alles kure, er vi så ikke kvit?

Eftermiddag: Hey, mit knæ gør ikke ondt længere. Hurra!

Aften: Ude hos Ursula og Michael (som dog skred til hockey). Jeg prøver at få Sofie til at tage imod sin sut, men hun vil hellere tisse på mig. Sofie, jeg tilgiver dig fordi du kun er 1½ måned. Og fordi du kan stirre fascineret på min hånd i flere minutter. Hm, ok, det kan jeg så også i virkeligheden... Men sådan en hånd er da også en fantastisk ting. Nå, vi er vist ikke så forskellige endda, men jeg tisser i det mindste ikke på folk (heller ikke når de be'r mig om det!).

Idag ødelagde jeg forresten også min bluse - hurra for mig! Klodsmajor!

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home