søndag, april 17, 2005

Tømmermænd

Hvis der er noget jeg er rigtig god til - altså virkelig reddi-reddi god til, så er det at få tømmermænd. Hold da op, dem har jeg haft mange og grumme af. Idag var ingen undtagelse. Og selvom jeg selvfølgelig er for latterlig dum aftenen før når jeg ikke fatter at jeg faktisk ikke har brug for den Long Island Iced Tea nummer 45 kl 3 om natten, så roser jeg mig for aldrig at have løjet for mig selv dagen efter og sige ting som "Aldrig drikke mere! Dette var sidste gang". For det ved jeg jo at det ikke er... (Ahr pis! Er løbet tør for pudsemiddel, så må glorien forblive upudset!)

Af skade bliver man klog og nogle gange lidt dummere (færre hjerneceller). Nåmmen vi fik da danset lidt riverdance, eller det tror jeg da i det mindste...

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Og du havde en go' røv i de sko dér!

april 17, 2005 7:51 PM  

Send en kommentar

<< Home