søndag, april 24, 2005

En nørd går på kur

Hej, jeg hedder Ulla og jeg er nørd. (Hej Ulla.)

Sådan en nørd, der godt kan lide ligninger og grafer og sådan noget. Så når jeg nu samtidig skal smide et par kilo, jamen så skal det jo registreres og føres til protokol og indtegnes på grafer osv. Nu ved jeg jo udmærket godt at der er små variationer i vægt fra dag til dag, så det har jeg taget højde for. For at se udviklingen kigger jeg derfor på ugens gennemsnit, som jo så gerne skulle være lavere end sidste uges. Indtil videre går det ok. Vægten rasler ikke nedad, men på den anden side skal jeg jo heller ikke tabe 40 kg. Så sådan et halvt kilo om ugen er fint nok. Målet er ingen topmave. Jeg estimerer dette opnås ved en kampvægt på ca 53 kg.

Og nu er det så søndag og dermed skal der gøres status. I denne uge ligger gennemsnittet på 56,80 kg (OK, lidt latterligt med to decimaler, I know. Tilgiv mig!). Sidste uge 57,24 og ugen før 57,50. Ulla er tilfreds. Følg den spændende udvikling næste uge... Uuuuhhh...

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home