mandag, maj 30, 2005

Efterlysning

Jeg har brug for hjælp. På mange måder ja, men lige nu drejer det sig om en regnjakke. Jeg har akut behov for en og det skal være den helt rigtige...

Kan du huske de der gule regnjakker i sådan noget tykt stof og som man havde som lille? Sådan en vil jeg have. Bare helst i rød... og som frakke... Jeg ved de findes, jeg har set nogle tøser med de på Roskilde Festivalen. Men mit spørgsmål går så bare på hvor pokker man køber dem henne af? Hvem laver den slags jakker?

Jeg har været på Helly Hansens og en masse udendørs-fritids-fanatiker-butikkers hjemmesider, men kan ikke finde noget der bare ligner lidt. Skal jeg virkelig bevæge mig ud i den virkelige verden? Suk!

Hjælp, hints og links modtages med kyshånd!!

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Er det sådan en jakke du mangler?
http://www.oceanrainwear.dk/html/classic/8_17.html

maj 30, 2005 9:44 PM  
Blogger Ulla siger...

Tæt på... Nu har jeg bestilt den her på trods af modellen og på trods af at gebyr og forsendelse koster dobbelt så meget som jakken. Det er det stadig billigt...

Så får vi se om det er det, jeg leder efter.

Tak for hjælpen dog, oh du ukendte fremmede!

maj 30, 2005 10:46 PM  

Send en kommentar

<< Home