tirsdag, juni 28, 2005

Krible krable i min mave

Så er første læs tøris sikret i en temmelig kold fryser, håber det holder sig til Roskilde, så vi kan få kolde øl. Jessørs! Krydser fingrer for endnu en forsending imorgen!!

Vil gerne nå at takke 2004-Ulla for at så galant stille mudret sovepose og rygsæk på loftet. Tusind tak! Jeg går nu efter det plettede look i modsætning til det tilsølede look fra før...

Og yes, der burde være et lift derned hjemme!! Kanon...

Fik jeg nævnt at jeg er begyndt at glæde mig helt tosset??

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

jeg prøver lige noget vildt causaual et lille hej. gæt hvem der har betjent en halvmeter lang svensknøgle? hvornår tager du afsted?

juni 28, 2005 6:13 PM  
Blogger Ulla siger...

Vibeke? Er det dig? En halvmeter svensknøgle - ehm... ok... Tillykke med det, var det godt?

Jeg tager afsted onsdag efter fyraften, kører med Anne og Janus og nok også Eivind - særdeles nice!

juni 29, 2005 9:27 AM  

Send en kommentar

<< Home