tirsdag, juni 14, 2005

Mesterskabsforglemmelse

Jeg havde en så forrygende lørdag med efterfølgende storsovning søndag at jeg jo helt har glemt at hylde drengene for at hive mesterskabet hjem. Måske er det fordi det har været en kendsgerning inde i mit hovede i et stykke tid, men markeres med et enkelt ord, det skal det da. Jeg strålede som en lille gul og blå sol i lørdags, gjorde jeg, ja! Jeg er glad, er jeg!

Nu har jeg så læst lidt rundt omkring og jeg forstår det altså ikke... Der er en lang opremsning af hvor mange mesterskabet Brøndby har vundet siden 1985 - 10 stks inklusive i år. Og så lyder det jo fedt at sige 10 mesterskaber på 20 år. Men fra 1985 til 2005, begge år inklusive, er der altså 21 år, venner... Ked af at være så pernittengryn... Eller det er jo løgn, det er jeg ikke ked af, sådan er det bare! Lev med det!

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home