onsdag, juni 01, 2005

Om hvordan sygdom kan give plads i et køleskab

Jeg er syyyyyg!! Piv!! Igen er det af noget jeg har spist. Men denne gang er det ikke bare et par timer, men indtil videre to dage... og endda blive hjemme fra arbejde og hele mulletjavsen. Æv!

Den hovedmistænkte denne gang er fiskesovsen fra min kinesisk-thai-fusions-agtige-hvad-køleskabet-gemte-ret forleden dag. Det lumske heri er at fiskesovs altid lugter fælt, så hvornår ved man at det er en fordærvet fæl lugt?

Dette har dog resulteret i at jeg har smidt halvdelen af mit køleskab ud (altså halvdelen af indholdet i mit køleskab. Jeg har ikke savet køleskabet over og smidt den ene del ud, vel?!! Nok!). Der fandt jeg blandt andet en flaske kalvefond... Jeg kan ved gud ikke erindre hvornår jeg sidst har haft brug for sådan en fond. Altså: UD! Og sådan bliver det ved og ved...

Bonussang:
Se hvad jeg kan
Se hvad jeg kan
Kom nu og se det, alle mand
Jeg kan nemlig finde noget i mit køleskab nu
Det plejer jeg ellers ik' at ku'

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home