søndag, juli 24, 2005

Billeder fra Oure

Lørdag d. 9. juli:
Første dag. Køleskabet er straks fyldt med øl. Yes! Det her er et vinderhus!!!

Mandag d. 11. juli:
Adventure race. Vinderholdet viser hvordan man kommer over plankeværket. Her er det så mig (i meget store shorts), de (Søren og Bo) hiver over. Bag dem ses Charlotte og til højre for dem Pernille og en jeg ikke kan huske hvem er. På jorden har vi endnu en jeg ikke ved hvem er, Kenneth, Carsten og Martin.

Julie og Anne-Marie, en af de første dage udenfor huset.

Martin, Carsten, Pernille og Bo, igen en af de første dage ude foran huset.

Martin i baren en af de første dage / aftener.

Mig, der skaber mig i baren.

Onsdag d. 13. juli:
Koncert med tv-2

Mere tv-2

Kate, mig (med hagen hevet ind til nakken) og min søde kæreste, Klaus, til tv-2 koncert.

Fredag d. 15. juli:
Mig i festsalen med et plastikkrus i munden. Hvorfor? Fordi jeg ku'! Jeg er vist en anelse vissen.
Søndag d. 17. juli:
Indendørs grill-fest. 8A er vist igang med den gode gamle sang, Himmel-hunden:
"Hej du, spillemand, vil du si' mig med det samme, og vær ærlig for jeg mener hvert et ord. Når Vor Herre slukker livets flamme, og man skal forlade denne jord: Må man ta' hunden med sig op i himmelen? Den er sød og den har været min bedste ven, den er god og fin og har lige været i bad, hvis man må, du spillemand, så bli'r jeg glad..."

Tirsdag d. 19. juli:
Kate, Anne-Marie og mig i baren. Det er her vi ellers skråler fisse-kusse-sangen.

Ædruelighedsbillede af Kate, som jeg forresten kender fra biokemi-studiet. Vi mødte tilfældigvis hinanden på Oure Mark. Dav dav!!
Kate med Grønlænder-kanden, den måtte foreviges. Det er Anders Tiger/And i baggrunden.







Onsdag d. 20. juli:
Martin og Pernille i baren.
Torsdag d. 21. juli:
Vicki (klatre-instruktør) tjekker min klatresele inden jeg skal op i "gyngen".
Jeg spiller kæk sammen med tennis-instruk-tøren, som jeg ikke kan huske hvad hedder og Carsten fra 8A.
Efter vel-overstået gyngetur og en del hylen og skrigen:
Bagerst: Vicki, Carsten, Jan og den anonyme tennis-instruktør,
Forrest: Henrik, mig, Jakob, Charlotte og Frederik.
Fredag d. 22. juli
Sidste dag med havkajak. Hvor ser man dog lækker ud med morgen-hår, sol i øjnene, våddragt, stænkdæk og redningsvest.
Bagerst: Michael Mus, Allan Anaconda, Carsten Chimpanse, Martin Mulddyr, Lillian Leopard (Antilope), Anne-Marie Amøbe og Mette Marsvin
Forrest: Dorthe Dromedar, Eva Elefant, Ulla Urokse og Tanja Tangloppe
Mig i en lille båd, der gynger. Til højre ses min makker, Mette Marsvin og vores nye instruktør, Anders, som kom til efter Claus brækkede hånden.
Mig lige før det første spring fra Thurø dæm-ningen...
Og her lige efter - fed timing, Anders!
Og her, sekunder efter jeg er ved at svømme ind i en brand-mand.
Hygge, kaffe, kakao, Hit-kiks og sol.
Med ryggen til ses Peter, vores anden instruktør.
Dyyyyb koncen-tration...

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home