søndag, juli 24, 2005

Ufattelig mange billeder af mit lår

OK... Jeg falder altså på inliners tirsdag d. 12 om eftermiddagen. De følgende billeder er morgenbilleder af mit lår. Sjældent har jeg taget så mange billeder af mit lår... Enjoy!!



Onsdag d. 13. juli
Farven er begyndt at komme, men det skal blive meget værre...
Torsdag d. 14. juli
Jeps, så er den dybe farve ved at være på plads...

Fredag d. 15. juli
Se mit mærke, det er sort som natten, alt hvad jeg ejer, det er sort som den...

Mandag d. 18. juli
Farveskift... uuuuh.... Vi tilføjer nu gult til repertoiret...
Fredag d. 22. juli
Hallo! Der er nogen der næsten har fjernet mit fine mærke!! Hvad sker der!?!?
Søndag d. 24. juli
Og det bliver stadig mindre. Jeg heler bare superhurtigt...

6 Kommentarer:

Blogger Stella Dallas siger...

Ulla, du er jo mesteren. Jeg troede det var mig, men jeg må overrække trofæet til dig. Lækkert blå mærke, dér!

juli 26, 2005 9:46 AM  
Blogger Ulla siger...

Jo tak, jeg er også stolt!
Dette mærke indkasserede rigtig mange point hos instruktørerne, det er jeg SIKKER på!! De sagde i hvert fald av i sympati.
Sjovt nok var jeg så altid en af de første de lærte navnet på, wonder why?

Men jeg kender faktisk en der har haft et blåt mærke der var større end Ulla B-størrelse. Det var i Marie S-størrelse!! Og DET er stort!! Marie S. var så også pigen der kunne finde på at møde op til en fest med to hudafskrabninger i hovedet, et på hver kind, og dermed et fra hver gang hun havde styrtet på cykel på vej til festen...

juli 26, 2005 10:57 AM  
Blogger Stella Dallas siger...

Jeg synes faktisk det på sin vis er en smule charmerende at have blå mærker eller hudafskrabninger der er forårsaget af kollision med en kantsten efter en mindeværdig fest.

juli 28, 2005 8:45 PM  
Blogger Ulla siger...

Jo da, bevares de tæller skam også. Dem har jeg haft mange af. De tæller dog ikke nær så meget som dem man får på vej HEN til en fest (vel at mærke hvis man fortsætter og rent faktisk kommer frem til festen og er med)...

juli 28, 2005 10:51 PM  
Anonymous Anonym siger...

He, he...Du burde tage med Stunke til rulleskøjteundervisning. Han har vist os´ fået et par skrammer igennem tiden på skøjterne :-)

august 12, 2005 12:35 AM  
Blogger Ulla siger...

Undervisning?!? Hvad mener du dog? Jeg er da rockersej!!

august 12, 2005 6:49 AM  

Send en kommentar

<< Home