tirsdag, august 16, 2005

Drukhjælp?

På fredag skal jeg mødes med de fantastiske folk jeg delte hus med i løbet af de 14 forrygende dage Oure Idrætshøjskole her for en måneds tid siden. Spørgsmålet er nu bare hvor vi skal være henne.

Jeg stemmer for noget i retning af Riesen, Plan B eller Tjili Pop. Et sted hvor der er hyggeligt, uprætentiøst og indehavere af gode øl. Og så helst ikke alt for dyrt. Det er min opfattelse at langt de fleste barer inde i centrum sutter. Jeg er nok mest til Nørrebro eller Vesterbro, når der skal skylles øl ned.

Men nu har du chancen til at løfte stemmen. Hvad synes du? Hvor skal vi gå hen? Er der bedre steder? Fornyelse er jo mantraet i disse dage... eller noget...

(Jeg nægter at gå på Cafe René eller steder der ligner... Så er det sagt!)

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

under uret i svendborg ;-)

august 18, 2005 10:40 AM  
Blogger Ulla siger...

Hehe, selvfølgelig... Jeg tror dog, vi er blevet enige om et sted (det vil sige et par steder). Vi har således udset os det kvarter af byen, der er klar til udslettelse.
Når vi går i baren så ryger din bevilling... Eller noget...

august 18, 2005 10:51 AM  

Send en kommentar

<< Home