lørdag, august 20, 2005

Hvorfor mit hovede gør så ondt...

Åh nej, av, mit stakkels hovede...

Var i byen* med hus 8A fra Oure igår... Det blev lidt vådt... Fed ide med Gajol-shots på Kattens kl lort, Martin. Er glad for at jeg tog en taxa hjem, med cyklen bagpå. Det viser sig at jeg i min kæmpebrandert faktisk har været utrolig fornuftig. Jeg har både husket at tage de der kaktuspiller da jeg kom hjem OG lagt min tandbørste frem. Hvorfor jeg ikke bare brugte den med det samme, kan man jo undre sig over, men det er vist en anden historie. Desuden har jeg sat min mobil til at vække mig, man skal jo nødigt sove for længe. 17.30, sørme så. Jeg har vist tænkt at jeg lige skulle nå i bad inden jeg skal mødes med Jakob (også 8A'er), der er på visit i hovedstaden, og spise og så tager vi hen til de andre til fest i en roklub. Puuuuuhhhh.... Så kører toget igen!!

Apropos kaktuspiller, så ved jeg stadig ikke om de virker. Jeg har temmelig ondt i skallen, men er vist også lidt bagstiv. Cola og burgere er vist kuren... Så har man da noget at holde sig til.

* Prøver lige at huske hvor vi var... Utallige drinks på Kassen, flere drinks på Oak Room (bare et pitstop...), Martin ville absolut på Gokken og Kokken, men der var vist lukket eller noget da vi kom, hm, kan ikke lige huske, men vi gik videre til Gefährlich. Før vi kørte fra Gonokokken skulle jeg liiiiiiiiiige hilse på en sød hund (nååååååååååårhhhhh) og så var alle væk og jeg cyklede afsted (hurtig hurtig) men bestemte mig for ikke at kigge tilbage mere, da jeg på mystisk vis endte ude på kørebanen... Oh well... OK, så på Gefährlich og så skred folk vist efterhånden, men Martin og jeg skulle liiiiiiige på Kattens. Av! Jeg vil ikke mere...

1 Kommentarer:

Blogger Ulla siger...

FUCK AF!! BRÆND I HELVEDE, KO!

august 20, 2005 5:54 PM  

Send en kommentar

<< Home