lørdag, august 20, 2005

Virker det så?

De der kaktuspiller, altså.

Hm... Som videnskabskvinde vil jeg ikke tillægge mit forsøg særlig høj værdi idet jeg ikke har haft seriøse tømmermænd de sidste mange måneder, hvilket i sig selv er lidt af en præstation.

Eksperimentet gik i al sin enkelhed ud på at spise tre piller inden bytur, drikke sig hjernelam i byen, og spise yderligere tre piller før sengetid. Dermed skulle tømmermænd næste dag være væk. Og hvordan gik det så. Selve udførelsen af eksperimentet kan der ikke sættes en finger på. Perfekt! Tømmermændene er da også udeblevet, udover hovedpine, men det findes der jo andre piller for. Træthed har kaktuspillerne dog ikke kunnet fjerne, men det havde jeg nu heller ikke regnet med. Så konklusionen er at man ikke kan konkludere noget på denne baggrund.

Idag stod jeg op og skrev en post på denne blog i en tilstand der må betegnes som bagstiv. Fik derefter lyst til burger og fritter og gik ned til stationen hvor der ligger et shawarmasted som plejer at dufte så godt at rigtig grill, så ja, jeg gik over åen efter vand. Da jeg har bestilt ser jeg deres tilstandsrapport og er lige ved at skride igen. Hmmm, nå men man skal jo have noget skidt indenbords, det skulle være så sundt i længden... Føj, hvor er det forresten godt vejr. Det er urimeligt at solen brager sådan igennem når man er bagstiv, så skal det helst være gråt og køligt. Nå, vel hjemme med min mad spiser jeg nogle bløde fritter og crasher så på sofaen. Vågner et par timer senere og spiser det meste af burgeren. Crasher igen. Kvart i fem ringer Jakob, der vil høre om vi skal til fest eller hvad, selvom han ikke selv gider. Jeg skal da klart afsted, skal jeg. Han får viklet ind i samtalen at han ikke har et sted at sove, og jeg tilbyder galant min sovesofa, hvis han så tager med til fest. Efter at have lagt på kommer jeg i tanke om at jeg mangler en dyne til manden og skynder mig ud og køber en. Man skal have ekstradyner, skal man, det er kun rimeligt. Ellers har jeg lige konstrueret et sindrigt selvvandingssystem til mine krydderurter, så de ikke dør mens jeg tager en uge til Møn. Synes selv jeg er ret dygtig. Og snedig.

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home