tirsdag, september 06, 2005

Hvad blev der egentlig af...

...den der kur jeg var på? Jeg må have holdt op med den, tror jeg. Den virker i hvert fald modsat hensigten. Men alt det er fortid, nu starter jeg forfra. Jeg stirrede nemlig med gru på vægten her i weekenden. Jeg var nu over den magiske fem-kilos grænse. Og søndag endda tæt på seks-kilo grænsen, og det går bare slet slet slet ikke. Hvorfor udskyde noget til imorgen, når der kan gøres noget ved det idag, tænkte jeg og gik straks på kur (også en anelse inspireret af hvor let det ser ud til at Kate taber sig som hun fortalte mig om da vi var på the Globe for at se landskamp). Her vil den vakse læser udbryde, jamen var hun ikke på en "altafgørende slik-hente-tur" søndag? Og jo, det var jeg, men lakridser tæller ikke.

OK, altså tilbage til at spise salater, bønner og kød. Ud med hygge-brødet om morgenen på arbejdet, ind med en grapefrugt. Ikke flere bajere i byen, men gerne en gin eller vodka med tonic eller lime eller lemon.
Og så kunne det være at jeg denne gang også skulle prøve det dersens sport-noget. De siger det skulle være så godt, så godt.

2 Kommentarer:

Blogger Mini Padden Louise siger...

Held og lykke med kuren!

september 06, 2005 7:54 PM  
Blogger Ulla siger...

Tak for opmuntringen. Jeg kom dog til at "glemme" at træne lidt idag. Men til gengæld har jeg drukket latte og spist chokolademoccabønner. Det er jo næsten det samme...

september 06, 2005 9:15 PM  

Send en kommentar

<< Home