mandag, september 12, 2005

Know your enemy

Ja, det sang/skreg vi meget dengang i gymnasiet i start-midt halvfemserne. Mig med langt hår i udtrådte Doc Martens, slidte cowboybukser, Strictly Undergrounds "No Fucking Nazis" t-shirt (den med dødningehovedet) eller en t-shirt med et eller andet band (Tool, Rage, Faith No More osv). Udover det hele min fars gamle skovmandsskjorte. Det hele blev smukt afsluttet med et weltsmertz udtryk. Jeg var bare smart!!

Nå, men det her handler slet ikke om gode gamle Rage, heller ikke om de fede koncerter i Grå Hal, hvor tåregassen hang tungt i luften eller hele grungebølgen, men om hende der Nynne.

Nu har jeg nemlig købt den første bog. Vender tilbage når jeg har rekognosceret* grundigt og fundet frem til min fjendes svage punkter... De være der et sted!


*Uh, et ord jeg måtte tjekke stavning på... En sjælden gave! Ah, retskrivningsordbog, vil du være min ven?

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

He, he....Du må have været yyyyndig i gymnasiet!!!

Hvis du genoptager tidligere tiders yndighed, så er jeg sikker på at Nynne hurtigt trækker skørterne til sig....

/Vincent

september 14, 2005 11:25 PM  
Blogger Ulla siger...

Citat fra blå bog:
"1. indtryk: Syngende, pæn kortklippet pige
2. indtryk: Længere hår, bizar tøjsmag (synger stadig!)
3. indtryk: Lever i sin egen verden med langt farvet hår (synger stadig!)"

Bizar tøjsmag? Hm...

september 15, 2005 7:24 AM  

Send en kommentar

<< Home