lørdag, september 10, 2005

Stram op

Jeg har på det seneste stillet mig selv et ganske enkelt spørgsmål:
Ville jeg læse min egen blog, hvis jeg nu ikke var mig?

Svaret var måske. Det vil sige jeg ville ikke gide læse indlæggene om så var jeg der og der og sagde sådan og sådan, men så ringede ven nummer et som sagde at ven nummer to havde glemt en dims hos mig og om jeg kunne tage den med til ven nummer tres fødselsdag, hvor vi desuden fejrer sammenflytning med kæreste nummer fem. Who gives a flying hooha?

Altså færre men måske lidt sjovere indlæg fra min side fra nu af.

(Lige et spørgsmål: Hedder det egentlig indlæg eller poster? Indlæg minder mig sådan om Always eller Libresse...)

1 Kommentarer:

Blogger Mini Padden Louise siger...

Der er bestemt sjove og kedelige poster/indlæg (har samme dilemma dér) i enhver blog, men jeg synes ikke, at det gør det store. Hvis man lyster, kan man jo bare springe udvalgte dele over...

september 10, 2005 5:50 PM  

Send en kommentar

<< Home