fredag, september 09, 2005

Kropssprog?

Igår var jeg i svømmehallen, havde lavet aftalen før gårsdagens uheldige oplevelse som øgede min motivation noget... Jeg brugte stort set hele min barndom i et bassin, svømmede frem og tilbage og frem og tilbage og... Dengang var min hovedsvømmeart (dvs. "specialet") rygcrawl. Og jeg er stadig glad ved ryg (som det hedder i svømmerslang, det er bare streetagtigt). Så det svømmede jeg også igår.

Men så sker der noget der aldrig er sket før. Jeg kommer til at røre ved en mand der svømmer på samme bane men i modsat retning. Det i sig selv er ikke det usædvanlige, man rammer tit ind i andre i svømmeren, men for det meste er det et spark i maven eller to arme på to crawlsvømmere der rammer hinanden over vandet - og det gør nas! Nå, men det usædvanlige er at jeg får raget ham på låret. Og ikke nok med det, min hånd kommer på mystisk vis og op i hans bukser (men altså uden at ramme de sartere dele). Det var altså virkelig ikke med vilje, jeg sværger!! Kort tid efter går han op. Undskyld.

Fem minutter senere tager jeg så en anden mand på en anden bane på røven.

Jeez!! Prøver min krop at fortælle mig noget? Som: "Man, I really need to get laid!!" eller...?

2 Kommentarer:

Blogger Stella Dallas siger...

Hahahaha, åh, jeg er faktisk på vej i svømmehallen. Håber ikke det sker for mig også, og i så fald, håber jeg i det mindste han er lækker... :-)

september 09, 2005 9:24 AM  
Blogger Ulla siger...

Det vil jeg håbe for dig, for mine to beragede mænd var ikke noget at råbe hurra for. Øv.

september 09, 2005 10:33 AM  

Send en kommentar

<< Home