tirsdag, oktober 18, 2005

Jeg prøver igen...

... at tage på arbejde uden voks i håret. Lad os se hvad de siger denne gang. For at gøre det endnu nemmere for dem at komme med kommentarer (min chef er på ferie, så det er op til damerne selv at tage affære - de er ikke vant til at svine folk til så de skal lige have lidt hjælp), har jeg taget en højhalset bluse på idag.

Sidste år var jeg tvungen til at gå med højhalsede bluser en hel uge da min daværende kæreste var kommet til at lave et sugemærke på halsen af mig. Hvor kikset er det ikke lige? Nøj, hvor var jeg sur på ham. Det var nemlig slet slet ikke så koldt at højhalsede bluser var bare tilnærmelsesvis brugbare. Dumme eks...

Nå, men der er altså ikke nogen sugemærker nu, hvis nogen undrer sig. Og jeg HAR sovet hjemme i nat. Erjjj... Alle disse forklaringer...

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Hej Ulla,

Jeg vil meget gerne i kontakt med dig angående et fokusgruppeinterview om det sociale aspekt af det at blogge.

Du må meget gerne kontakte mig på: tanalk@gmail.com

Mange hilsner
Tanja

oktober 18, 2005 10:20 AM  
Anonymous Anonym siger...

Heheh...ja sugemærker er KIKSEDE. Jeg får dem selv så let som ingen ting..møg irriterende, hvis den jeg er sammen med lige opdager HVOR let, og gør det til en sport.

oktober 18, 2005 7:20 PM  
Blogger Ulla siger...

@tanja: Tænker lige lidt over det.

@sille: Aiii! Det er jo bare ondt!!

oktober 18, 2005 7:37 PM  

Send en kommentar

<< Home