søndag, november 20, 2005

Lige helt kort vil jeg give et

skulderklap til Laquack, Kontrolpigen og Sille for at overholde pagten om at skrive når man kom hjem. Men der er hævede pegefingre og gule kort til Morfar og Runkedoren... Tsk tsk... Jeg glæder mig til at læse de dybdegående beskrivelser senere.

Så er et par undskyldninger på sin plads.

Undskyld, Lotte, for at jeg i min vrede brandert igår på en lidet charmerende måde kommenterede på længden af dine poster. Jeg synes stadig de er for lange, men jeg kunne have sagt det lidt pænere eller bare holdt min kæft.

Undskyld, Ulla (mig selv), for at have brudt ikke-være-fuld-i-november-forsættet. Men flot at komme helt hen til den 19. før det gik galt. Jeg LOVER at prøve at holde det resten af måneden (ikke blive fuld, ikke blive fuld, ikke blive fuld, ikke blive fuld, ikke blive fuld, ikke blive fuld, Ulla)

Undskyld, underbo, for at jeg larmede sådan klokken ca 4.30. Bandede og smed med skoene og den slags...

Nu har jeg virkelig ikke tid til at skrive mere, skal til navngivningsfest for lille (ja babyer er sjovt nok tit små med mindre de hedder lillebror) Aske og "på gensyn fest" for hans forældre som tager til Rom et par år. (Kære Lars og Helga, jeg vil gerne komme på besøg i april-maj, sådan cirkus...)

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Åhhh hvor var jeg glad for det ikke var mig, der skulle være selskabelig i går...
Tak for en super super hyggelig aften....du er rigtig dejlig...og ham flymekanikeren går helt sikkert glip af noget stort...
Glæder mig til vi ses igen..

november 21, 2005 12:49 PM  
Blogger Ulla siger...

Selv taxa dér, da, skønne ung(s)mø(lf)!

Det var faktisk ikke så slemt at være til fest med tusind babyer som jeg havde frygtet. Ingen gråd overhovedet... Vi taler VIRKELIG velopdragne børn her. :-) Men ok, jeg hang lidt med hovedet efter et par timer... Og kæmpede med at komme igennem min ene øl, puuuuuh...

november 21, 2005 2:36 PM  
Blogger Lotte siger...

He he...
Alt ok
Lange poster fortsætter
En stil jeg har
L :-)

november 25, 2005 12:43 AM  
Blogger Ulla siger...

Godt, det er jeg glad for. Jeg ville jo nødig blive udskreget som korttekst-fascist (især når jeg selv har en ting med de latterlige og evigtopdukkende parenteser)... ;-)

november 25, 2005 6:50 AM  

Send en kommentar

<< Home