søndag, november 20, 2005

I burde skamme jer, burde I!!!

Ok, jeg har lige været til bloggertræf. I er allesammen en kæmpebunke enormt rare mennesker, præcis som man ville mene efter at have læst jeres blogs. MEN... Så er der lige den lille gruppe af bloggere der sad og gemte sig, men som alligevel blev del af vores gruppe. Det er jer, der burde skamme sig!!!

I er: To bloggere (kærester med hinanden) og broderen til pigen.

I løbet af aftenene synes jeg så ham broderen er ret sød, og det er også meget tydeligt. Come on! Vi taler sammen i laaaaaaaaaaaang tid. Og pludselig er klokken fire og vi må hellere se at vende snuden hjemad og så siger han pudsigt nok farvel for nu.

"Hey!" tænker snu Ulla, "den her situation stod jeg i for ikke mere end et par uger siden..." Så jeg spørger om det er fordi han har en kæreste.
"Ja, lidt..."

LIDT!!!

OK, så hvad fanden er jeg?

En du bare kan flirte med en hel aften og så bare tro jeg ikke ville have andet at tage mig til?
Come on, så fucking lækker er du ikke!!

HELT ÆRLIGT!! Som single pige er der et vist antal dage i løbet af en måned man kan tillade sig at flirte igennem. Sådan en periode er jeg i lidt endnu. Med andre ord har du fucket mine chancer for at score NOGEN som helst resten af weekenden (og den næste weekend og nok også næste weekend igen, hvis jeg ellers kender mit lort ret!) nu, mens du halv-opildnet kan tage hjem til din kæreste. Håber du VIRKELIG nyder det!!! Pikhovede!!

Hvad sker der for mænd i byen disse dage?? Jeg hader jer allesammen, fuck af! Jeg graver mig ned i et hul! Så kan jeg slippe for alle jeres løgne og selv-opbyggende bedrag!

Håber I får en rigtig god weekend! Min er i hvert fald bombet til småstykker nu... Endnu en gang har jeg fået bekræftet at mænd er svin (det er lige før jeg kan holde ud at læse en af Lottes evindelige og alt for lange indlæg om hvordan mænd altid er nogle narhoveder til slut... Og så dog alligevel ikke)... Under alle omstændigheder er konklusionen: Sut djælvepik i helvede, bøssedværg!!


Denne post er skrevet som del af en pagt som vi bloggere indgik, som omhandler at alle skriver en post af en eller anden varighed idet de kommer hjem.

13 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Godmorgen Ulla.

Irriterende fyr! Det var godt, du slap af med ham!

Jeg smutter til England nu. Du må passe godt på dig selv.

Knus - Camilla

november 20, 2005 6:36 AM  
Blogger Suzy Q siger...

Det hedder Et Skuffejern, Ulla. Dem er der mange af. Han har sikkert syntes at du var møglækker, men ville samtidigt ikke være sin kæreste utro. Det er jo meget forståeligt, men ikke desto mindre superfrustrerende for den til-flirtede part.
Jeg synes at du skal smadre en gummikylling fuldstændigt til atomer.
KH Suzy

november 20, 2005 12:46 PM  
Blogger Ulla siger...

Efter en god nats (dvs morgen/formiddags) søvn, har jeg MEGET mere overskud. Nå, ja ja, det var så det...

november 20, 2005 1:22 PM  
Blogger Runkedor siger...

Sikke nogle hårde ord?
Måske var manden bare flirteblind? Typen, der ikke fattede et vink med en vognstang?...eller?

Og ja, tak for sidst :-). Med øjnene kiggende ned i jorden, tager jeg imod mit gule kort...

november 20, 2005 1:41 PM  
Blogger Jegmig siger...

Hvad er det for noget snak om at man som singlepige kun har et vist antal dage at flirte igennem med...? Er meget meget forvirret... :o/

november 20, 2005 2:31 PM  
Blogger Ulla siger...

Runke: Jeg var sgu lidt sur... Shit happens...

Ulla: Flirte kan man jo altid, det er bare ikke altid at der sker så meget mere end det pga "kvindens forbandelse" som også bare kaldes menstruation. Tja, sådan har jeg det i hvert fald...

november 20, 2005 2:42 PM  
Blogger Lene siger...

Altså nu må du så lige tage den en gang mere for sådan en som mig med en IQ som spånplade; du flirter ikke når du har menstruation? Fordi du har menstruation?

Derudover: sådan ER mænd, desværre. Enten er de nogle alkoholiske svin hvis alkoholindksrænkede hjerner kun tænker på rå og beskidt analsex, eller også er de ikke single, men har en sød, flot, lækker og helt igennem dejlig kæreste.
Bare min erfaring:-)
*G*

november 20, 2005 3:18 PM  
Blogger Jegmig siger...

Åhh... På den måde... :D

november 20, 2005 3:18 PM  
Blogger Uden Relevans siger...

Jeg tager med bøjet hovede imod mit gule kort, ja jeg ved det godt, men jeg blev selv stemplet bagfara med knopperne forest af min seng, jeg havde ikke en chance.

Mht: broderen ja jeg troede faktisk at det var løgn eller for sjov da han sagde " ja lidt". Helt ærligt for satan da...MELD DOG UD din SNOTSKOVL!!! Jeebus... MÆND ALTSÅ! Men tak for en fed aften Ulllolllalalalalalaa og jer andre

november 20, 2005 3:25 PM  
Blogger Uden Relevans siger...

Kvakand man kunne starte en krig uden at du opdagede det så blind som du var! :-D

november 20, 2005 4:02 PM  
Blogger Kontrolpigen siger...

Det kunne ikke have været sagt bedre, Ulla! Sikke en laban, og den lille twist med at han skulle have en kæreste (lidt) havde heller ikke jeg luret.
Tak for i går ellers. Det var super hyggeligt at møde dig :-)

november 20, 2005 7:09 PM  
Blogger Ulla siger...

Quackker og kontroller: Det var også først noget han afslørede ude på gaden. Det forklarer hvorfor I ikke opdagede det.

Morfar, tal pænt til kvak!

Tak allesammen for en kanon aften, lad os gøre det igen, ellers ses vi når jeg engang får flyttet og gjort lejligheden pæn nok til at blive smadret... (Tak for påmindelsen iøvrigt, morfar, havde sgu helt glemt det).

Nu har jeg til gengæld været til navngivningsfest hvor en sød franskmand som jeg mødte i foråret var med igen. Det er bare så pinligt når jeg lige må høre værtinden ad: Hvad er det nu han hedder? Eiiiih... Nå men der skete selvfølgelig heller ikke en skid, men jeg ligner også en der har tømmermænd idag. Det forstår man jo ikke, det er virkelig sært...

november 20, 2005 7:18 PM  
Blogger Uden Relevans siger...

Kvak kan tåle det, hun ved jeg ka li hende :-)

november 20, 2005 8:47 PM  

Send en kommentar

<< Home