mandag, november 07, 2005

Jeg, en gås?

Ulla: Hey chef, må jeg holde fri på torsdag?
Chef: Hvof det?
Ulla: Fordi jeg skal stege gås.
Chef: Nej, jeg ser helst du kommer på arbejde ustegt.

Ak ja, denne misforståede omsorg... Grrrr...


(Mit usle comeback-svar var: "Sagde den enlige hane..." Den sved ikke rigtig, ævs...)

Nåmmen jeg holder altså fri alligevel. OG tager i H&M og tjekker Stella McCartneys kollektion ud. OG laver rødkål og så videre. OG steger gås. Husk Ulla, kigge ind i ovnen og ikke ud...

2 Kommentarer:

Blogger Uden Relevans siger...

Man får som regel altid de snappy comebacks forrest på hjernebarken en time efter de var relevante og aktuelle...

november 07, 2005 7:07 PM  
Blogger Ulla siger...

Yup, men jeg PLEJER nu altså være lidt længere fremme i skoen. Oh well, can't win 'em all...

november 07, 2005 7:16 PM  

Send en kommentar

<< Home