tirsdag, november 01, 2005

Jeg proklamerer hermed november for drukfri måned

Ja, undskyld, men mon ikke jeg kan kvaje mig uden druk?

Grunden er at jeg bliver sådan lidt smådeprim i dagene efter en ordentlig druktur. Er nede i en bakkedal lige nu. Og så har jeg menstruation, og det regner og er koldt. På vej hjem kørte en lastbil igennem en vandpyt og tilsjaskede mit ben, en fed so skulle fylde hele cykelstien og så kørte jeg i en anden vandpyt da jeg skulle overhale. FUCK! Desuden får ALLE andre mere sex end mig og dating.dk sutter og jeg gider ikke forlænge. Min økonomi er rådden og jeg har måttet genbestille mit dankort, æv, min pinkode var lige så god. Min moster kommer på besøg fra Finland imorgen, og hende vil jeg såmænd gerne se, men det inkluderer jo nok også min mor. Jeg har ikke fjernsyn så jeg kan ikke bare stene film eller fodbold iaften. Og så er mit hår kikset igen. Og min kur virker heller ikke, måske fordi jeg hellere vil æde honningkage end linser og salat. Så sover jeg en masse, men det hjælper ikke. Jeg er stadig træt. Ligner lort.

Tror jeg tager mig en lur og så til salsa, det har satme bare at virke. Ellers begynder jeg at tage stoffer!! Jeg sværger!!

Men mest af alt tror jeg det hele er spruttens skyld, derfor bliver den lagt på is... Uhm, iskold vodka... Nej, STOP så! Og så ikke flere bajere eller vinglas end jeg kan tælle på en hånd på en aften. Hvis jeg kommer i tvivl er det nok på tide at stoppe...

7 Kommentarer:

Blogger Suzy Q siger...

..jeg ku ellers godt tro at det var hyggeligt at tage en aften med dig og nogle daquiries.
Men okay, så..
Jeg ta'r altid april eller maj uden sprut, kaffe, hvede, kød, sukker og gær.
Men vinteren, den vil jeg dælme ha lov at kvæle med alle tænkelige stimulanser...
;-) Suzy

november 01, 2005 5:55 PM  
Blogger Ulla siger...

Hehe...

Det lyder ellers som lidt af en forårsrengøring, det der. Men er der overhovedet noget tilbage du må spise?

Men nu er det jo også kun november måned hvor jeg pålægger mig selv en anelse disciplin. Regner skam med at være latterlig i december igen. Der er alle andre jo også stive og depressive, så det passer jo fint!

november 01, 2005 7:10 PM  
Blogger Kontrolpigen siger...

Ærgerligt, at du så ikke har meldt dig til det dér fokusgruppehalløj... Såvidt jeg kan læse mig frem til, er der lagt op til lidt øl bagefter ;-)

november 01, 2005 8:59 PM  
Blogger Ulla siger...

Jeg var sgu lidt for langsom på tasterne der. Men gider dybest set heller ikke en fokusgruppesnak. Øllerne derimod...

Skal du med da? Kan forstå at Laquack og morfar skal afsted.

november 01, 2005 9:44 PM  
Blogger Kontrolpigen siger...

Ja, jeg skal med :-) Ku være hyggeligt at se dig til øllerne (hvis du MÅ!)

november 01, 2005 10:09 PM  
Blogger Ulla siger...

Jamen det er jo imorgen... Jeg er bange for at jeg hænger på at være familiefrisk (besøg af moster fra Finland).

Uh, så får jeg garanteret chokolade!! Hihiiiii!!

Nå, tak for invitationen, men det må sgu blive en anden gang. Men rapporter gerne fra mødet!!

november 01, 2005 10:38 PM  
Blogger Ulla siger...

På den anden side er jeg jo skræmmende tæt på KUA... Måske bare lidt så... Skal dog nok bruge nærmere instruktioner så, send mig en mail. tante.fjas@hotmail.com

CHRIST, hvor er jeg dog nem...

november 01, 2005 10:43 PM  

Send en kommentar

<< Home