tirsdag, november 01, 2005

Er det bare mig?

Eller er Rasmus Nøhr lidt af en snitte? Sådan en rigtig gavtyv. En ballademager. En frækkert... Jeg skal vist lige have mandens nye CD. Den første har jeg i hvert fald været vældig glad for. Og koncerten på Gimle var også enormt hyggelig. Her i foråret kom jeg nemlig ikke ind i VEGA, hvor jeg ellers have billetter til fordi jeg var syyyyg. For engangs skyld ikke med tømmermænd, men rigtig syg. Ævs... Nå, men senere leasede jeg Majs kæreste, Rasmus, og hev ham til Roskilde og så gik vi sgu til koncert med det meste af Roskilde Gymnasium (ved godt der er to eller flere gymnasier i Roskilde, men kan ikke huske hvilket af dem der er flipper-gymnasiet, og det var helt klart dem der var der. De lignede mig for 10 år siden - skræmmende!).

Jeg spørger jer om han er nejs, fordi vi havde en diskussion på arbejdet idag om ham. Og jeg stod altså lidt alene med mit "han-er-da-nuttet"-mantra. Ikke så pæne fortænder, men der skal jeg vist ikke snakke for højt... Og nu vil jeg så vide om jeg virkelig er den eneste der kan lide ham? (Mest henvendt til pigerne...)

6 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Ja, det er vist bare dig, der synes, at Hr. Nøhr er nuttet eller det, der er bedre :-/ Men det er vel i og for sig positivt nok, for så kan du få ham helt for dig selv...

november 02, 2005 8:38 AM  
Blogger Ulla siger...

Ja ok, men i foråret havde han en kæreste. Hun kan selvfølgelig være væk nu. Jeg tror egentlig også han ryger liiiidt for meget tjald til at komme i betragtning... Men ellers...

november 03, 2005 6:21 PM  
Anonymous Anonym siger...

Ham er SÅ nuttet.. Jeg elsker Rasmus en lille smule, og har set ham live små 6 gange her over sommeren. Her gang får jeg lidt ondt i maven, på den der sommefugl-måde. Han er charmerende, og jeg har flere drengevenner han også har charmeret..

Han dater vist en pige, synes jeg at have hørt et sted. Meen altså .. Det kan der laves om på, for han skal desværre for dig, være min.

Og kan du så få købt hans cd. Den har ligget fast i toppen i min ipod og i min itunes i snart et år, og jeg er stadig ikke træt af den..

november 03, 2005 8:41 PM  
Blogger Ulla siger...

Godt så, jeg er ikke alene, tak for det!

MEN kære Singleton, du har sgu så mange mænd, det kan ikke være rigtigt at du OGSÅ skal have Rasmus. Jeg har ingen! Aflever!! Hit med Rasmus! Det er kun rimeligt... ;-)

Og ja, jeg skal nok købe den, når jeg får et nyt dankort tilsendt.

november 04, 2005 7:59 AM  
Anonymous Anonym siger...

Jeg dropper dem alle, når jeg får ham. I et snuptag uden at blinke med øjnene og uden at se tilbage.....

Og så må du få dem alle sammen. Voila..

november 04, 2005 11:25 AM  
Blogger Ulla siger...

Orv, hvor smart... Du siger lige til, ikk'?

november 04, 2005 4:34 PM  

Send en kommentar

<< Home