lørdag, december 24, 2005

Apropos Jomfru Maria

Singletons Jomfru Maria historie mindede mig om min stigmata oplevelse for nylig.

Ja ok, min halve stigmata oplevelse, hvis den havde været hel og rigtig, så havde jeg nok ikke haft brug for en påmindelse. Faktisk er det kun en femtedels stigmata, for en rigtig stigmata inkluderer vist blødninger fra begge hænder, begge fødder og i skallen, der hvor tornekransen sad på ham Jesus-fisteren. De var godt nok lede ved ham, jeg har selv set det i den der Passion of the Christ, av for søren da. Men tillykke med fødselsdagen til Jesus.

Nå men jeg har haft et sår i min håndflade et par uger. Det er sådan set bare det. Det er væk nu. (Jeg tror nok det kom sig fra dengang jeg efter firmajulefrokosten havde knækket lidt af min cykelnøgle i låsen og derefter stod og nørklede mere og mere desperat med at dreje nøglen rundt. Nøglen knækkede også i hovedet, der hvor den sidder fast i nøglebundtet - lorteplastik! Og det er der jeg tror det skete. Mit sår i håndfladen altså. Fra den på flere måder knækkede nøgle.)

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home