tirsdag, december 20, 2005

Jeg har en julegaveplan

Den er meget simpel og jeg er drøn-sikker på at alle de andre, der var inde i byen slet ikke er nær så snedige som mig.

Princippet er at dem der ikke holder jul sammen får det samme. Bang, så er der ordnet en håndfuld gaver der. Fååååhåååhåhåårk, jeg er smart! Men men, kære venner, det er skam ikke alt. Jeg har endnu en lille tricks oppe i ærmet.

Den er blot betinget af min chefs velvilje, men jeg tror nu nok det går. Jeg har tænkt mig at forlade min pind på jobbet et par timer i morgen formiddag. Så er butikkerne stadig fyldte med varer og der er garantrisse ikke så mange andre jamen-du-godeste-er-det-allerede-jul-folk (og-hey-jeg-så-DJ-Peyk-på-Cafe-Europa-i-dag-æv-bæv-men-han-er-ikke-så-cool-som-dengang-med-MC-Einar-nej).

(Faktisk så jeg også Carsten Bang og en eller anden skuespiller, som jeg totalt har glemt hvad hedder, men som er underbo til en, jeg engang var til Running Dinner med. Jaaaahhh... Sådan er jeg, nemlig. Mig og de kendte, vi er like this (Indsæt billede af Ulla med twistede fu..langemand og pegefinger).)

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home