lørdag, december 17, 2005

NU er jeg klar! SÅ klar!

Fanme om noget skal holde mig tilbage i aften! Jeg er træt af at være syg og gå glip af fede fester (findes der noget værre i grunden?). Har det væsentligt bedre i dag og tager derfor til fest.

Jeg gider ikke lave mad i dag og INGEN var klar til at spise med mig et sted i byen, så jeg tog et par sjusser i stedet. Det er jo næsten det sammen. Pludselig ser jeg Morfars post om kaktuspillerne. Skynder mig at sluge tre af dem og sætter æsken med resten af dem frem ved siden af tandpastaen, så er den en rimelig chance for at jeg husker at æde de tre sidste når jeg kommer hjem.

Jeg skal jo tidligt op i morgen og have vasket vægge af i den nye lejlighed. Jeg nåede nemlig kun stuen i dag inden det blev mørkt og jeg har ikke fået min malerlampe retur endnu (heldig undskyldning - for FUCK, hvor er det dog kedeligt!).

Nå, men jeg tager til fest hos skibumsen fra Oure huset. Hurra! Ved min ankomst vil gennemsnitsalderen stige ganske betragteligt!! Harharhaha!

Hvis jeg passerer et shawarmasted på vejen, æder jeg måske endda noget i dag. Det burde jeg vist virkelig overveje, sidst jeg hoppede det over, gik det skrækkelig galt.

Jeg bliver voldsomt skuffet hvis jeg ikke har en skandaløs historie at fortælle i morgen! Tjulahop indtil da!

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Hvor bliver opdateringen af? Skulle vi ikke have en skandaløs historie?

Til andres orientering kan jeg kun berette, at jeg alligevel ikke skulle hjælpe Ulla med at vaske vægge søndag...

december 19, 2005 8:20 AM  
Blogger Ulla siger...

Hehe, tak for det, Camilla.

Jeg har ikke lige tid til at skrive historien nu, den kommer i eftermiddag. MEN der skete vist ingen større ulykker. Kun et par mindre...

december 19, 2005 8:28 AM  

Send en kommentar

<< Home