mandag, december 26, 2005

Basta bum!

Hej, det er mig igen. Jeg skifter navn på bloggen for jeg kan sgu ikke engang selv huske hvad min blog hedder. Så deeeeeeet*!

Udover det, vil intet ændre sig. Men altså: Farvel til:
"Ulollolas latterlige og overflødige ord og tanker"
(eller det tror jeg da den hed, jeg har allerede slettet alle spor), længe leve:
"Ullas Latterlighed Inc."!
Receptionen vil blive holdt i forbindelse med min housewarming om et par måneder.

PS. Jeg regner med at gå på Børsen om et par måneder, interesserede investorer smider mig bare en mail.

PPS. Overvejer at tilføje et eller andet ord startende med L efter "Ullas" eller "Latterlighed", så initialerne bliver ULL A/S, men det er nok for nørdet. Ligegyldig, måske? Men ligegyldige latterlighed, latterlige ligegyldighed... Nej vel? Lidt for mistrøstigt. Sover på det, det hele har været sådan en spur-of-the-moment-ting.


*Øv, ingen stankelben i nærheden, man kan slå ihjel. (Undskyld, det var en insider-joke.)

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Ulla's lallende latterligheder? Hehe, altså mest fordi lallende er et fantastisk ord selvfølgelig :-) Ja, og så fordi det er en fremragende idé, den der: ULL A/S.

Ærbødigst
Rikke.

december 26, 2005 9:58 AM  
Blogger Ulla siger...

Lalala... Jo, det har mulighed. Tak for forslaget. Det passer jo meget godt. :-)

december 26, 2005 10:42 AM  

Send en kommentar

<< Home