tirsdag, januar 17, 2006

Lad der blive lys

Når I nu ikke synes jeg er sjov med min selvpåhittede morsomheder så må jeg jo kede jer med mine indkøb til mit nye hjem. I går stod den så primært på lamper.
Girly-hurly installation til over sengen i stedet for dum lampe, der blænder mig om morgenen. Jeg ved det godt. Den er meget tøset. Men hey! Jeg er jo en tøs. Faktisk har jeg ikke kunnet finde ud af at åbne æsken endnu. SÅ meget tøs er jeg!!

Var egentlig oprindelig brændt lidt varm på den store af de her æggelamper, men jeg er sgu for fedtet.
Og så købte jeg en næstmindst og næstnæstmindst udgave af de hersens IQ lamper. Jeg tænker de kan gøre det ud for en slags Su Doku nedtrapningsterapi. Ideen om en kold tyrker skræmmer mig. Virkelig!

5 Kommentarer:

Blogger Suzy Q siger...

Jeg så godt det dér lillebitte "primært", Ulla!!

januar 17, 2006 4:04 PM  
Blogger Ulla siger...

Hehehehe... Dig kan man da heller ikke narre. OK, der røg også en foundation, noget pudder, en øjenbrynsblyant, en lipgloss, en mascara, en røgalarm, nogle sushitallerkener, lidt generelt køkkengrej, en toaster, en pose Ahlgren's Biler, lidt rengøringsfittelihut, seks toppe og sårn lidt med i købet. Havde ondt i mine arme i Laquack'ske dimensioner, da jeg kom hjem...
Nårh ja, og et gaskomfur fik jeg også i går. Hov nej, købte! Ikke fik, KØBTE!

januar 17, 2006 4:10 PM  
Anonymous Anonym siger...

Jeg har også den der IQ liggende...er lidt skræmt over at gå i gang....tanken om at jeg ikke kan finde ud af det holder mig måske tilbage...hehehe. Men den er SÅ flot...i morgen gør jeg det sgu!!! JA!!

januar 17, 2006 11:09 PM  
Blogger Suzy Q siger...

....og så er det LAMPERNE du nævner?? :D

hehe jeg vil se gaskomfuret

januar 17, 2006 11:51 PM  
Blogger Ulla siger...

Eiiih, Sille! Selvfølgelig kan du det!

Suzy: Javel! :)

januar 18, 2006 11:41 AM  

Send en kommentar

<< Home