onsdag, januar 11, 2006

Ad, for en klammer!

OK, næste gang jeg skriver noget (hvad som helst!), så se venligst væk fra det. Jeg har ikke den fjerneste anelse om, hvad jeg foretager mig, og jeg ved da tydeligvis ikke, hvad jeg i grunden vil. Så nu skriver jeg lige lidt igen, indtil jeg finder ud af det.

Godt så...

I går hørte jeg den klammeste version af "den skarpeste kniv i skuffe"/"den hurtigste knallert på havnen"/"den skarpeste blyant i penalhuset" og hvad de ellers hedder. Tillad mig at præsentere jer for:
Den længste lort i kummen.
Værsgo' at skylle.

6 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Uh, den var hård (eller var den?) ...

Men kan den så også bruges som kompliment, hvis man vender den om? Er det fedt at være den længste lort i kummen?

januar 11, 2006 9:12 AM  
Blogger Stella Dallas siger...

Argh... nu har jeg mistet lysten til morgenmad! (men den var nok egentlig god alligevel)

januar 11, 2006 9:37 AM  
Blogger Ulla siger...

Rasmus: Ja, det har jeg også tænkt over. Er det mon bedst at være den længste eller den korteste lort. Personligt vil jeg foretrække slet ikke at være en lort, men det er nok bare mig der er sippet.

Mette: Modtag min dybfølte undskyldning.

januar 11, 2006 10:16 AM  
Blogger Suzy Q siger...

Ulla - dine bloglæsere er bare nogle hårde arbejdsgivere. Ingen ferie, ingen sabbat. Op på hesten, ind foran skærmen.. og SOM OM at du kunne holde kaje i mere end 20 timer ;)))

januar 11, 2006 4:38 PM  
Blogger Uden Relevans siger...

ssshh Suzzi Ullolla skal ikke vide noget om f e r i e Sssh!!

januar 12, 2006 10:26 AM  
Blogger Ulla siger...

Ferie? Hvad?

januar 12, 2006 10:57 AM  

Send en kommentar

<< Home