lørdag, januar 07, 2006

Færdiiiiiig!

Næsten da... Alt i lejligheden er i det mindste pakket relativt forsvarligt ned. Også rene trusser til i morgen, woohoo, fed planlægning der, frk. Ulla.

Godt set af Vibeke da hun ankommer 18.40 at fire flyttekasser nok ikke var helt nok. Hurtigt ned til Silvan og købe 30 til. Der er i øjeblikket 9 kasser til overs. Men ok, jeg mangler jo også at tjekke loftet og kælderen igennem. Men altså der er 11 timer til folk kommer. Jeg kan da vist godt nå en lille skraber...

Nu hvor sponsorater er så moderne så vil jeg gerne bede om et fra Red Bull, alternativt knock-off mærket, som vi fik i dag: Red Panter (corny, I know!). Det og cola er helt sikkert det, der har holdt mig kørende de sidste mange timer. Fuck, hvor er jeg træt nu. Grotesk træt. Kører nu på Carlsberg og cashewnødder. Mmmmm...

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home