lørdag, januar 07, 2006

Hvem siger iøvrigt

at man har brug for mere end 3½ timers søvn? Alt andet er luksus!

OK, jeg indrømmer det, jeg har bare ondt af mig selv...

Update kl 10.35: Juhuuu! Jeg er helt færdig!! Altså med undtagelse af at hive et par ledninger ud af anlægget og lægger computeren i en kasse. Jeg går sgu på café og får mig en kop kaffe, gør jeg! Jeg er vældig tilfreds med mig selv og har kun lidt ondt i ryggen. :-) Hm, måske jeg skulle tage i IKEA og købe en ny seng... Det bliver bare en anelse presset med tiden. Tænker lige over en kop kaffe.

6 Kommentarer:

Blogger Ulla siger...

Jo tak, der er tjek på det (mod al forventning og jeg overdriver virkelig ikke denne gang!). :-)

januar 07, 2006 10:33 AM  
Anonymous Anonym siger...

God fornøjelse med flytningen :)

Personligt er jeg megatræt af at flytte, men har også boet 31 steder i mit 39 årige liv! *G*

januar 07, 2006 11:10 AM  
Blogger Ulla siger...

Åh, det var godt nok også meget. Dette bliver mit 8. sted på 30 år. Til gengæld har du vel ikke så mange overflødige ting? Sådan nogle som jeg bare har smidt ud af i et væk...

januar 07, 2006 11:17 AM  
Blogger Regitze siger...

husk at gå baglæns i aften og tæl dine vinduer.
hvis du tør.

hvis du tør, går dine drømme i nat i opfyldelse.
hvis du tror på det.

tillykke med dit nye.
så er det slut med at dele bellahøjhusene fra hver sin side?

januar 07, 2006 4:16 PM  
Blogger Ulla siger...

For sent, ser først din kommentar nu. Desuden vil jeg helst ikke have den drøm jeg drømte til at gå i opfyldelse. Scary!

Men tak for det, det er sgu fedt! Og nej, ingen udsigt til Bellahøjhusene længere...

januar 09, 2006 9:51 AM  
Blogger Ulla siger...

Århåhåhåhå, hvor psycho, mand!

januar 09, 2006 2:58 PM  

Send en kommentar

<< Home