mandag, januar 09, 2006

Hej hej, jeg er her endnu

Flytningen gik skam fint, tak fordi du spurgte. 1½ time om at slæbe alt ned, ind i flyttebil og ind i ny lejlighed. 1 time til at hente pizza i og spise dem. Forbrug af diverse sodavand var moderat, forbrug af øl var dog YNKELIGT!!! 6 dåser øl gik der, og vi var da hele 11 personer. To af dem var endda halvfulde. Øldåserne, altså.

Måske det hænger sammen med at jeg smed folk ud for at kunne nå i IKEA og købe seng. Er nu ejer af ny kæmpebred seng OG lejlighed. Ulla smiler, Ulla er glad. Hvem sagde, ting ikke gør en lykkelig? Jeg synes da, det går ganske glimrende. Woohoo!

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Ting alene gør ikke lykkelig...men ting når man har en masse af det andet også - gør meget lykkelig. Især i en flytning!!
Tillykke med dit nye hjem og nye muligheder...

januar 09, 2006 11:37 PM  
Blogger Ulla siger...

Åh, jamen du har da så evig ret, kære Sille.

Ih, jeg glæder mig i denne tid. Forventningens glæde og alt det der. :-)

januar 10, 2006 12:14 PM  
Blogger Unknown siger...

Hey! Du er flyttet til ny lejlighed og havde store fødevarer, det lyder godt. Du sagde, at du brugte en bevægende flyttebil fra hvilket selskab du har fået det.

maj 03, 2013 8:59 AM  

Send en kommentar

<< Home