torsdag, februar 09, 2006

De skønne mennesker på VEGA

har booket Belle & Sebastian til maj. Jeg skal såååååå meget med, men mon jeg kender nogen jeg kan lokke til at tage med?

Nårh ja, så skal jeg også se Lisa Ekdahl næste lørdag og vist nok The Sounds (selvom hun vist ikke kan synge) og Under Byen, hvis Eivind ellers kunne få fingeren ud og bestemme sig for om han kan lege. Hm, ville da også skrækkelig gerne se Rasmus Nøhr*. Især nu hvor hans nye cd kommer her om et par uger.

Men seks koncerter med TV-2? Er det bare mig eller er det en anelse i overkanten? (Når nu de kommer og spiller på Oure alligevel... Eneste catch er at regne ud i hvilken uge de kommer. Detaljer detaljer.)



*Seriøst, Rasmus! Gør noget ved den hjemmeside! Den sutter!

6 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Altså, jeg regner SÅ bestmet med at jeg skal ind høre dem....så hvis ikke du kender andre, vil jeg da være beæret af dit selskab...

februar 09, 2006 4:21 PM  
Blogger Ulla siger...

Step into my office, baby!

Cool!

februar 09, 2006 4:21 PM  
Anonymous Anonym siger...

Jeg overvejer også at give dem en chance mere (sidst var såååå ringe), men de laver jo fin musik...

februar 09, 2006 10:53 PM  
Blogger Ulla siger...

iandy: Tal til hånden!

Anetq: Virkelig? Jeg troede de var immer fantastich! Men kom da med, gør!

februar 10, 2006 8:56 AM  
Anonymous Anonym siger...

Under byen! Jamen kære Ulla vi har jo forlængst købt billetter... så hvis du kan nøjes med at følges med os, skal du da ikke holde dig tilbage ; )

februar 10, 2006 3:34 PM  
Blogger Ulla siger...

Eivind og jeg havde en lille - skal vi sige - misforståelse (læs: jeg har ikke læst hans sms'er ordentligt). Nu er billetterne til The Sounds og Under Byen købt. Vi finder lige ud af noget, ik'?

februar 11, 2006 12:34 PM  

Send en kommentar

<< Home