lørdag, februar 11, 2006

Snus(fornuft)

Fy for satan!! Det er eddermame sidste gang, jeg propper snus i min mund! Æv, hvor fik jeg det bare rockerskidt. Var ellers til drønhyggelig fødselsdag* på femstjernet spiseri og bar (tænk at det findes), næ det var ikke bare en café.

Jeg havde fået hvad, 5 øl, måske. Max! Og jeg kunne ikke gå lige eller lade være med at sidde og vugge fra side til side. Men mit hovede var sådan set klart nok. Bortset fra at jeg var svimmel. Klokken halvtolv gav jeg op og fandt mig en taxa. Og havde det sådan nogenlunde igen kl halvtolv her til formiddag. Urimeligt længe!

Til gengæld har jeg lige købt billetter til koncert med Eivør Pallsdottir i Jazzhouse på tirsdag allerede. Damn, det bliver for fedt, mand!


*Helt uden (rettelse: indsæt "irriterende" her) ekskæreste! Wheeeee!

7 Kommentarer:

Blogger Mie siger...

Ullaaaaa? Jeg forstår ikke tekst!! Drak du fem øl og spiste snus til? Hvis ja, så hvorfor?
Hvis nej, blev du så svimmel af de fem øl alene, og hvor kommer snusen ind i billedet?

Det er lørdag, dagen efter aftenen, der blev til en lang nat, fyldt til randen med rødvin - jeg må hjælpes. Fremmeligst med forståelsen ;-)

februar 11, 2006 2:43 PM  
Anonymous Anonym siger...

Det ER snusens skyld. Jeg var mindst lige så dårlig og havde blot fået en øl mere end dig... Damn... det er hermed bevist: Intet - INTET godt kommer fra Sverige!

februar 12, 2006 5:43 PM  
Blogger Ulla siger...

Mie: Jeg ved ikke med jer andre, men nu hvor jeg ikke er ryger til daglig, så får jeg sådan en lille nikotinrus kørende når jeg får snus eller vandpibe. Og det er drønhyggeligt når det ikke bliver for meget. Det gjorde det så i fredags. Desuden spiser man ikke snus, de kommer i småteposeagtige indpakninger og så lægger man dem op i gummen (hedder det ikke det? Der mellem tænderne og overlæben?). Og nej det er ikke ulækkert og sovset, men det smager altså ikke særlig godt.

Klaus: Det bliver Håkan ked af at høre. Og Lisa. Hold dig til tyggegummiet, du!

februar 12, 2006 6:14 PM  
Blogger Mie siger...

"når jeg får snus eller vandpipe"... Ulla, læs lige selv den sætning og overvej det signal, det sender ;-D

Man kunne jo forledes til at tro, at der var en skabssvensker med arabiske aner gemt i dig!!

Jeg kender intet til nikotinrus af nogen art - citronmåneglasurrus derimod... det er heller ikke at spøge med!!

februar 12, 2006 9:01 PM  
Blogger Ulla siger...

Hvad?! Svenskere er nuttede og arabere laver tobak der ikke smager grimt. Det kunne da være meget værre!

Citronmåner derimod, er jeg sikker på findes på alverdens staters sorte lister. DET er skrappe sager!

februar 13, 2006 7:38 AM  
Anonymous Anonym siger...

Jeg er ikke længere sikker på andet end at Håkan og Lisa er bortadopterede... ihvertfald Lisa ;-)
P.s. irriterende... Moi?

februar 13, 2006 9:04 AM  
Blogger Ulla siger...

Nej da. Irriterende, det er jo ham, der ikke var der, jo. Heldigvis. :)

februar 13, 2006 9:09 AM  

Send en kommentar

<< Home