fredag, februar 10, 2006

Storpanik aflyst, afløst af panik i mellemklasse

Hej hej. Det er mig med ulven. Den kommer, den kommer! Arj, helt ærlig folk, det gør den altså!! Måske ikke lige nu, men så om lidt, da.

Nå, men jeg skrev jo lidt om, hvor propfed jeg pludselig var blevet. Og altså, jeg er stadig rundere end jeg har lyst til at være, men... i betragtning af at jeg er 1,4 kg lettere her til morgen end jeg var søndag morgen* (ja, søndag, som i for fire dage siden!), så er min umiddelbare tanke: Vand. Væske evt. Altså at en del af min pludselige overvægt kan tilskrives en uhensigtsmæssig ophobning af væske.

Ikke at det gør mig gladere. Nu er jeg altså blevet så gammel, at jeg er sådan en, der har vand i kroppen. Eiiih, altså... Ja ja, alle har vand i kroppen, ik'? Men sådan "vand i kroppen" på en gammel-kone-agtig-måde. Det er jo det, jeg mener!

Jeg planlægger dog at fortsætte mit nyfundne træningsregime. De siger man skal give den 100 dage. Der er nu gået 5. Jeg burde altså være et nyt og mere fit menneske engang midt i maj. Klaaaart!!



*Men der i søndags, der var der satme også bare krise! 100 g fra den onde 60 kg's grænse. Vægten pinte mig endda ved først at vise 60,0 kg og så ombestemme sig til 59,9. "Jamen, Ulla! 60 kg, det er altså ikke særlig meget!", siger nogle så. Og nej, det er det ikke når man er højere end mig og det er ALLE! Undtagen babyer. Altså, jeg er lav og splejset, så 60 kg er klart for meget. Stadig under BMI 25, men det er da også for bvadr stort til mig, altså. I andre må sgu gøre som I vil...

8 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Man skal passe på med det der BMI. Det kan godt snyde! Vores hunkat ser faktisk lidt tyk ud, men da vi puttede hendes data ind i BMI-skemaet, viste det sig, at hun var tynd & slank!
Det blev hun glad for, og gik øjeblikkelig i gang med madskålen.

februar 10, 2006 1:13 PM  
Blogger Ulla siger...

Oh, at være en kat!

februar 10, 2006 2:18 PM  
Blogger Mikespeed siger...

Det er jo tydeligt at du kun har vand i kroppen og ikke i hoved - - -! Tak for et godt grin!
Kærlig hilsen Michael
PS. 59,9 kg. nu får du jamen gi' dig!
PPS. Mon ikke katten skal op og stå på bagbenene, for at kunne bruge BMI.

februar 10, 2006 4:33 PM  
Blogger Ulla siger...

Vincent: Jeg har dig mistænkt for at tænke for meget.

Michael: Tak da.

februar 11, 2006 12:32 PM  
Anonymous Anonym siger...

Jeg skal spørge katten ...

februar 12, 2006 3:52 PM  
Blogger Ulla siger...

Det var lige godt kattens!

Arj,undskyld, det er jo ikke sjovt i nogen som helst sær paralleldimension.

februar 12, 2006 6:16 PM  
Anonymous Anonym siger...

Mon ikke læren af denne blogpost er IKKE at veje sig søndag morgen efter en lang nat i byen før du har ladet vandet? Det er jo ikke overvægt der er tale om - blot ØL!

februar 14, 2006 7:33 AM  
Blogger Ulla siger...

Den lørdag var jeg jo ikke ude og vifte med ørene, vel smarte? HA!

februar 14, 2006 10:04 AM  

Send en kommentar

<< Home